f Правила игры.
Гонки и путешествия под парусом
Новости Регаты Рулевые Форум Видео Фотоконкурс Справочник

Автор Тема: Правила игры.  (Прочитано 98590 раз)

0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.

Евгений

  • Сообщений: 4421
  • Уважуха: +183/-78
Правила игры.
« : 28 Декабря, 2005, 13:56:34 »
http://gik.fordak.ru/index.php?action=dlattach;topic=1079.0;attach=62746
Цитировать
С сайта Харьковтурист:
Користуючись нагодою, ініціативна група шанувальників водного туризму та активного відпочинку у Харківській області засвідчує Вам свою повагу та звертається з наступним проханням:

Нещодавно Укрморрічінспекція у Харківській області оприлюднила запропонований на розгляд в Обласній Раді Харківської області Проект «Правил користування маломірними і малими суднами на водних об’єктах Харківської області» (надалі - «Проект» або «Правила»). Даний документ викликає глибоке занепокоєння, оскільки прийняття його у запропонованому вигляді суперечить нормам чинного законодавства України, зокрема – положенню про Положенню «Про Регістр судноплавства України» (згідно якого каяки, байдарки, каное виведені з-під технічного нагляду Регістру), грубо порушує конституційне право людини на свободу пересування, т,. очевидно, матиме суттєвий негативний економічний ефект для м. Харкова, регіону та країни в цілому. Може спричинити сповільнення розвитку, а у деяких випадках і занепад туристичної інфраструктуриі, зменшення виробництва товарів для туризму та туристичного спорядження, втрату робочих місць та можливості до існування.

Звертаємо також Вашу особливу увагу на те, що даний Проект суперечить загальноприйнятій світовій практиці та практиці сусідніх країн, зокрема – Російської Федерації, де зняті будь-які обмеження на маломірні гребні та спортивні судна та скасована вимога їх реєстрації, а водний туризм розвивається значно швидшими темпами у порівнянні з Україною і приносить значний прибуток місцевому населенню (в т.ч. і віддалених регіонів), сприяє приверненню уваги до екологічних проблем водних об’єктів і покращенню екології загалом.
            Також, треба зауважити, що неможлив1сть дотримання багатьох пункт1в проекту перес1чними громадянами, сприяэ формуванню та розвитку корупц1онних схем серед посадових ос1б, залучених до контролю безпеки судноплавства. (ред.)

Уважно розглянувши вищезгадану проблему, ми дійшли до висновку, що причина криється зовсім не в самому проекті, чи нині діючих правилах, а в недосконалості нині використовуваного визначення маломірних суден.
Відповідно до законодавства України, абсолютна більшість туристичних та спортивних плавзасобів відносяться до категорії саме маломірних суден. А це в свою чергу викликає цілий ряд наслідків.
Просимо Вас ініціювати внесення змін до ряду постанов та нормативних документів з метою включення туристичних байдарок, катамаранів та каяків з категорії маломірних суден, так як за критеріями довжина (понад 2,5м) та вантажопідйомність (понад 150 кг) до них та їх екіпажу висуваються вимоги я до повноцінних суден. На практиці це аналогічно тому, що прирівняти велосипед з велосипедистом до важкого мотоциклу з мотоциклістом.
Самі критерії 2,5 м довжини та 150 кг вантажопідйомності викликають подив. 99,9% наявних в Україні байдарок виходять за ці рамки, вітчизняна промисловість ніколи нічого подібного не виробляла, і не виробляє сьогодні. Лише деякі ексклюзивні та рідкісні моделі імпортних чи саморобних туристичних плавзасобів можуть увійти в ці обмеження, при цьму вони будуть малопридатними для використання. Не слід забувати і про велику кількість елементарних плоскодонок у сільській місцевості. Створюється враження про навмисно використане недоцільне обмеження.
Цілком зрозуміло, що не дивлячись на вантажопідйомність більшості байдарок 250 – 350 кг, та довжині корпусу 4,5-5,5 м, конструктивно вони непридатні для довготривалого перебування в них на воді та використання їх в інакших від спортивно-туристичних цілей.
Звертаємо Вашу увагу, що за умови прийняття в областях правил користування маломірними і малими судами на водних об’єктах, туристичні байдарки мають бути приписані до стаціонарних баз, куди необхідно буде повертатися щовечора, отримання спеціальних свідоцтв, техогляд, реєстрація…
Якщо ці норми втілити в життя, то стає неможливим сам принцип водного туризму. Байдарки, катамарани та інші подібні плавзасоби, як показує практика, цілком непридатні для довгострокового зберігання по за межами опалюваних приміщень. Їх основна ідея – це можливість їх транспортування в розібраному вигляді на великі відстані. Керування ними вимагає досвіду у півгодини, і жодним чином не спеціального навчання, що вимагає перевірки.
У стандартній комплектації на туристичні плавзасоби досить важко встановити мотор, що робить їх безпечними для навколишнього середовища та оточуючих людей, а відповідно і немає необхідності у застосуванні таких жорстких правил. Все, що потрібно знати починаючому туристу - воднику викладається в рамках шкільної програми.
Якщо спортивно-туристичні плавзасоби залишаться у категорії маломірних суден, то буде підірвано засади водного туризму та спорту, це стане заняття "для обраних" і наважитись увійти в це коло буде вкрай складно, а це без сумніву не може не знайти відображення на культурному та економічному рівні країни.
З огляду на всю суперечливість нинішніх вимог, існуючі правила містять багато положень, які стимулюватимуть розвиток корупції на водних шляхах, і при цьому не вирішують поставлених задач.
Просимо Вас розглянути наші міркування, та посприяти виключенню з українського законодавства непотрібних та шкідливих норм.

Керуючись позитивним досвідом сусідніх держав, ми пропонуємо в існуючі обмеження для маломірних суден, внести наступні зміни:
Замість існуючого обмеженням в 2,5 м довжини плавзасобу, та 100-225 кг його вантажопідйомності пропонуємо звернутися до маси корпусу, що в значній мірі знаходиться в залежності від призначення, вантажопідйомності, ступеня небезпечності, мобільності.
Формулюємо змінену частину ми так: "Вимоги, в проходженні державної реєстрації та приписки до баз, портів, стоянок, а також атестації судноводіїв не поширюються на плавзасоби що приводяться до руху за допомогою мускульної сили або енергії вітру, або допоміжним двигуном потужністю не білше 3,68 кіловат (5к.с.), довжиною  не більше 9м та масою самого порожнього плавзасобу не більше 250 кг.".



("...загальна митна декларація - 2 примірники (для іноземної яхти)..." - митна - таможенная. ЕК)

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ.
П О С Т А Н О В А
від 29 серпня 2002 р. N 1274
Київ
Про затвердження Порядку пропуску
яхт через державний кордон
Відповідно до статей 9, 11 і 12 Закону України "Про державний кордон України"
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Порядок пропуску яхт через державний кордон (додається).
Прем'єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 29
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 серпня 2002 р. N 1274
ПОРЯДОК пропуску яхт через державний кордон.
1. Дія цього Порядку поширюється на юридичних та фізичних осіб, діяльність яких пов'язана з експлуатацією яхт - вітрильних, вітрильно-моторних або моторних маломірних плавзасобів індивідуального чи колективного користування, що не застосовуються для перевезення вантажів.
2. У цьому Порядку поняття вживаються в такому значенні:
іноземна яхта - яхта, що належить юридичній або фізичній особі іноземної держави;
яхта закордонного плавання - яхта, що перетинає державний кордон з метою прибуття в Україну або вибуття з України;
морський агент - суб'єкт підприємницької діяльності, який відповідно до договору морського агентування виконує певні дії та формальності щодо сприяння капітанові яхти у виконанні обов'язків, пов'язаних з перетинанням державного кордону;
екіпаж яхти - фізичні особи, які під час рейсу виконують на борту яхти обов'язки, пов'язані з її експлуатацією чи обслуговуванням, і внесені до суднової ролі;
суднова роль - документ, у якому зазначаються відомості про кількість і склад екіпажу: прізвище та ім'я члена екіпажу, громадянство, звання або посада, дата і місце народження, тип і номер документа, що посвідчує особу, порт і дата вибуття (прибуття), а також назва яхти, держава та порт реєстрації;
список пасажирів - документ, у якому зазначаються відомості про пасажирів: прізвище та ім'я пасажира, громадянство, дата і місце народження, порт посадки (висадки), порт і дата вибуття (прибуття) яхти, а також назва яхти, держава та порт реєстрації.
3. Яхти закордонного плавання, члени їх екіпажів та пасажири підлягають прикордонному і митному контролю (далі - контроль), а також у відповідних випадках ветеринарному, екологічному, санітарно-карантинному, фітосанітарному контролю і контролю за переміщенням культурних цінностей.
4. Контроль яхт закордонного плавання, членів їх екіпажів та пасажирів здійснюється в морському порту, в якому відкрито пункт пропуску через державний кордон.
Контроль іноземних яхт закордонного плавання, членів їх екіпажів та пасажирів здійснюється у разі прибуття в Україну - в першому, у разі вибуття з України - в останньому на шляху прямування морському порту, що відкритий для заходження іноземних невійськових суден.
5. Адміністрація порту і морський агент зобов'язані надавати підрозділам органів прикордонного та митного контролю інформацію про час прибуття в порт і вибуття з нього яхти закордонного плавання, її назву, державу та порт реєстрації, з порту якої держави вибула (в порт якої держави прямує), кількість членів екіпажу та пасажирів не пізніше ніж за дві години до прибуття (вибуття) яхти.
6. Капітаном яхти надаються підрозділам органів, які здійснюють прикордонний, митний та інші види контролю в пункті пропуску через державний кордон, такі документи:
1) суднова роль (у разі прибуття яхти - 4 примірники, у разі вибуття - 2);
2) документи, що дають право в'їзду в Україну або виїзду з України членам екіпажу та пасажирам;
3) список пасажирів (у разі прибуття яхти - 4 примірники, у разі вибуття - 2);
4) довідка про наявність на борту яхти наркотичних засобів, зброї та боєприпасів - 2 примірники;
5) список яхтових припасів - 2 примірники;
6) загальна митна декларація - 2 примірники (для іноземної яхти);
7) митні декларації членів екіпажу - громадян України;
8) митні декларації пасажирів;
9) морська медико-санітарна декларація (у разі прибуття яхти);
10) свідоцтва про здійснення профілактичних щеплень членам екіпажу та пасажирам (у разі прибуття з держав/вибуття до держав, для яких обов'язкові профілактичні щеплення, - відповідно до затвердженого МОЗ переліку).
Документи обов'язково засвідчуються підписом капітана яхти (за винятком документів, зазначених у підпунктах 2, 7, 8 і 10 цього пункту).
7. Відомості про всі зміни складу екіпажу чи пасажирів вносяться до суднової ролі або списку пасажирів і засвідчуються підписом капітана яхти.
До початку здійснення контролю сторонні особи зобов'язані залишити яхту, що вибуває з України, а члени екіпажу та пасажири повинні перебувати на борту яхти.
У разі перебування на борту яхти осіб, які не занесені до суднової ролі або списку пасажирів, капітан яхти закордонного плавання зобов'язаний повідомити підрозділ органу прикордонного контролю про таких осіб.
8. Капітан яхти закордонного плавання перед прибуттям до першого порту України зобов'язаний надати адміністрації порту відомості про її санітарно-епідемічний стан.
9. Іноземцю або особі без громадянства, яким відмовлено у в'їзді в Україну, забороняється сходження на берег. Капітан яхти в цьому разі несе відповідальність за повернення таких осіб з України (з відшкодуванням витрат) відповідно до законодавства.
10. Після здійснення контролю і пропуску в Україну яхт дозволяється їх безперешкодне плавання у територіальному морі та внутрішніх водах України, а також перебування та тримання на пристанях, причалах і в пунктах базування (за винятком районів, закритих для плавання і перебування) у порядку, визначеному законодавством України.
11. Іноземна яхта, доставлена на узбережжя моря з використанням іншого транспортного засобу, береться на тимчасовий облік і здійснює плавання з додержанням вимог, визначених пунктом 10 цього Порядку. У разі вибуття з України морським шляхом яхта, члени її екіпажу та пасажири проходять контроль у пункті пропуску через державний кордон з додержанням вимог, визначених пунктами 4-7 цього Порядку.
12. Яхта, що належить фізичній особі - резиденту України і тимчасово вибуває з України, під час пропуску через державний кордон декларується під зобов'язання щодо її повернення в Україну.
Іноземна яхта, що належить фізичній особі - нерезиденту і прибуває в Україну з метою тимчасового перебування, під час пропуску через державний кордон декларується під зобов'язання про її вибуття з України.
13. У випадках, передбачених законодавством України, підрозділ органу прикордонного контролю може заборонити вихід яхти закордонного плавання у море.
09.10.2002
 
6. Капітаном яхти надаються підрозділам органів, які здійснюють прикордонний, митний та інші види контролю в пункті пропуску через державний кордон, такі документи:
1) суднова роль (у разі прибуття яхти - 4 примірники, у разі вибуття - 2);
2) документи, що дають право в'їзду в Україну або виїзду з України членам екіпажу та пасажирам;
3) список пасажирів (у разі прибуття яхти - 4 примірники, у разі вибуття - 2);
4) довідка про наявність на борту яхти наркотичних засобів, зброї та боєприпасів - 2 примірники;
5) список яхтових припасів - 2 примірники;
6) загальна митна декларація - 2 примірники (для іноземної яхти);
7) митні декларації членів екіпажу - громадян України;
8) митні декларації пасажирів;
9) морська медико-санітарна декларація (у разі прибуття яхти);
10) свідоцтва про здійснення профілактичних щеплень членам екіпажу та пасажирам (у разі прибуття з держав/вибуття до держав, для яких обов'язкові профілактичні щеплення, - відповідно до затвердженого МОЗ переліку).
Документи обов'язково засвідчуються підписом капітана яхти (за винятком документів, зазначених у підпунктах 2, 7, 8 і 10 цього пункту).



№ п/п   Радиооборудование   К4 [1]   К3   К2   К1   К0
1   Носимые (портативные) УКВ-радиостанции ("речного" диапазона: 300-337 МГц)   +[2]   +[2,4]   +[2,4]   +[2,4]   +[2,4]
2   УКВ-радиоустановка ("морского" диапазона: 156,3-156,875 МГц)   +   +   +   +   +
3   УКВ/ЦИВ-радиоустановка (156,3-156,875 МГц)   +[3]   +[3]   +[3]   +[3]   +[3]
4   Приемник службы НАВТЕКС   -   +[5]   +[5]   +[5]   +[5]
5   УКВ-аппаратура двусторонней радиотелефонной связи   +[2]   +[2]   +[2]   +[2]   +[2]
6   Радиолокационный ответчик   +   +   +   +   +
7   Спутниковый аварийный радиобуй системы КОСПАС-САРСАТ   -   +[5]   +   +   +
8   ПВ/КВ-ЦИВ радиоустановка   -   -   +[6]   +[7]   +[7]
9   СЗС ИНМАРСАТ-С   -   -   +[6]   +[8]   +[8]
Примечания:
•   [1] - для яхт, плавающих только по внутренним водным путям требуется тольпо поз.1.
Для яхт плавающих только в прибрежных морских районах поз.1 не требуется.
•   [2] - для яхт, имеющих на борту более одного коллективного средства спасения, требуется 2 радиостанции.
•   [3] - не требуется до 01.02.2005 г. Установка допускается до 01.02.2005 г., при этом не требуется поз. 2.
•   [4] - для яхт при заходе на внутренние водные пути (реки, водохранилища, кроме БДЛК).
•   [5] - с 01.07.1999 г.
•   [6] - рекомендуется поз. 8 или поз. 9.
•   [7] - не требуется при наличии судовой земной станции ИНМАРСАТ.
•   [8] - не требуется при наличии ПВ/КВ-ЦИВ радиоустановки.
25.11.2003
« Последнее редактирование: 05 Апреля, 2013, 22:26:50 от боцман »

Евгений

  • Сообщений: 4421
  • Уважуха: +183/-78
Re: Правила игры.
« Ответ #1 : 27 Октября, 2009, 12:59:58 »


К большому сожаленю, упомянутый приказ является половинчатым. Он реально освобождает от налога на транспортное средство... но двальше - увы....


у нас должно быть аналогично яхтсменам. Этот приказ указывает что наши суда являются спортивные и они "подчиняются" другим требованиям, т.е не подчиняются Правилам постройки маломерных судов, не оплачивается транспортный налог, не подлежит при пересечении границ врачебному контролю.
Наши катамараны  должны быть зарегистрированы в ГИМСе, как любой малое судно, использующее водные пути. И иметь согласно "Правил судноплавства на внутрішніх водних шляхах України"  судновий білет, свідоцтво про придатність судна до плавання. В билете должно указано, что судно является спортивным.
ГИМС регистрирует как спортивный на основании  свидетельств, выданых нашими комиссиями. То есть мы (вернее наша комиссия) подтверждает, что данное судно стоит на учете спортивной огранизации и является спортивным.
ИМХО - Если бы мы катались на своих заводях, не выходя на ВВП, то и регистрации в ГИМСе не обязательна
« Последнее редактирование: 05 Апреля, 2013, 22:24:04 от боцман »

Евгений

  • Сообщений: 4421
  • Уважуха: +183/-78
Re: Правила игры.
« Ответ #2 : 27 Октября, 2009, 13:41:33 »
[
Если суда спортивные, то они подлежат освидетельствованию Спротсудорегистром, а это не сильно отличаеться от Регистра судоходствыа Украины.


А есть у нас еще Спортсудорегистр?

А под специалистами подразумеваються работники Регистра Украины, то есть круг замкнулся


Но там не указан конкретно какой специалист и даже что он должен быть из ГИМСа. При организации спец. фирм требуют наличие специалистов. Любое лицо, имеющее соответствующее образование. Я уверен, что у Даках в штате есть  специалист - судостроитель.
 Возможно и в нашем случае достаточно вести в комиссию человека с дипломом.
« Последнее редактирование: 27 Октября, 2009, 13:49:13 от Евгений »

Евгений

  • Сообщений: 4421
  • Уважуха: +183/-78
Re: Правила игры.
« Ответ #3 : 27 Октября, 2009, 14:14:50 »
Наказ о комиссиях.

Евгений

  • Сообщений: 4421
  • Уважуха: +183/-78
Re: Правила игры.
« Ответ #4 : 28 Октября, 2009, 16:37:00 »
а то Коротких уже стал обижаться, что о нем забыли.


Александр, дело не во мне, а тех людях, которые пытаються найти необходимую им информацию, а находят блуд.
такой организации Спортсудрегистр уже давно нет. Есть Федерация Парусного спорта. И есть Федерация Спортивного Туризма. Обе общественные организации. И обеим Министерство дал право освидетельтвовать суда как спортивные.

Евгений

  • Сообщений: 4421
  • Уважуха: +183/-78
Re: Правила игры.
« Ответ #5 : 28 Октября, 2009, 18:25:44 »
А вспомните, господа хорошие, как несколько лет назад Крыгин В ОДИНОЧКУ воевал со всеми мыслимыми чиновниками за права разборнушек. Его тогда никто,по сути, не поддержал.

Возможно, оружие у него было слишком индивидуальное. Оля, вспомни, все наши дискуссии быстро переходили в негатив. И потому, что предлагали другие и не соответствовало мнению И.М. им же отстранялось, даже не вникая в суть.
Конечно, благодаря его фанатизму и появился этот Наказ. Но пред тем как этот Наказ появился, пришлось к этому делу подключиться и другим людям!.

Теперь как решить вопрос с дипломами? У нас попрежнему остались те "другие люди". Возможно надо идти по накатанной дорожке.
Но с начала найти технику выдачи диплома. Может использовать опыт зарубежный? У них есть две школы, в которых готовять разной квалификации судоводителей. И насколько я понимая эти школы не государственые, т.е частные или общественые организации. Здесь на форуме есть знающие люди, может они расскажут подробнее об оганизации данных школ (не в плане учебы, а создании, организации этой структуры).
И тем более у нас уже есть человек в Киеве!

dbor

  • Сообщений: 163
  • Уважуха: +14/-15
  • Ки-3 Лис
Re: Правила игры.
« Ответ #6 : 28 Октября, 2009, 19:54:13 »
Давайте разберемся со спортивной регистрацией в Украине.
Конечно спортрегистра нет. На Украине есть один регистр и одна Судовая книга Украины и регистрационную запись в ней может делать только служба гос. регистратора флота Украины. Просто для судов имеющих свидетельство спортивного, эта служба вносит запись немного по другому. Поэтому все яхты все равно имеют судовой билет. При этом все самоделки и промышленные яхты также освидетельствуются Госфлотнадзором. Так что плюс спортивной регистрации только в том, что освидетельствование судов на пригодность к плаванию проводит технический комитет ФПС, а не инспектор Госфлотнадзора. При этом категорию района плавания получить также сложно, как и в госфлотнадзоре – требования одни. Если я получу все доп. оборудование и снаряжение для 1-го района плавания,  то мой катамаран утонет.
В результате никто особенно не стремится стать спортивной яхтой. В нашем яхт-клубе процентов 30 яхт не участвующих в гонках (я в их числе) этого свидетельства не имеют и проходят техосмотр с инспектором госфлотнадзора.
Есть другой выход. Тут недавно в Николаеве мне предложили зарегистрировать судно как рыболовное. У них есть своя регистрация, и они регистрирует суда до 70 рег. тонн. 

Теперь по поводу равенства федераций парусного спорта и спортивного туризма. Это не так. Федерация парусного спорта признается всеми международными регистрами и страховыми компаниями, а ее дипломы шкиперов – основными школами и судовладельцами. А мы никто. Кроме того, вместе с приказом о введении спортивной регистрации в Украине было разработана куча подзаконных актов типа: «Изменение в порядок заполнения судовой книги Украины...» и др. Именно поэтому их система спортивной регистрации действует. Но это не появилось само собой. Они это активно пробивали, и пробивали потому, что это для них деньги, и деньги большие. Член ФПС платит и платит много, это и членские взносы, и рекламные сертификаты, и прохождение технического освидетельствования, и обмер и получение мерительного свидетельства. И именно потому, что это деньги, ФПС всех насильно загоняет к себе путем запрещения участия в регатах других яхт не членов федерации.
Выводы:
1)   Бесплатной системы своей регистрации не будет. Или плати в федерацию иди в госфлотнадзор. При этом я не уверен, что в федерацию будет меньше. Однако, если сейчас все лояльно относятся к формальному членству в ФСТУ участников соревнования, то если мы введем регистрацию, от я думаю отношение серьезно изменится.
2)   Более мягкой системы определения районов плавания тоже не будет. Как нет ее в ФПС. Ведь в случае чего ответственность (в том числе и уголовная) будет очень серьезная. Для того, чтобы ходить через моря нужно соответствующее яхтенным нормам оборудование и снабжение. При этом почти всем оно в обычной жизни не нужно. Поэтому если кто-то хочет получить 1-й район плавания или «О» то пусть дерзает. Но для этого нет необходимости заводить свою регистрацию. Просто владельцы больших судов идут либо в госфлотнадзор, либо в ФПС. 
Кроме того, я считаю, что наши суда предназначены исключительно для прибрежных плаваний, а дополнительное их оборудование убивает их основные положительные качества –легкость, транспортабельность и простоту сборки.
3)   Простота прохождения техосмотра тоже сомнительна. Ведь также как освидетельствование своей технической комиссией, можно в регионе организовать контрольную сборку катамаранов с техосмотром инспектором. Для этого можно скооперироваться с любым яхт-клубом или причалом маломерных судов. 
Так что для продолжения процесса пробивания собственной системы регистрации необходимо в первую очередь понять зачем она – т.е ее основные функции. Пока я их не вижу.
С уважением,
Дмитрий Подтуркин

Александр Яницкий

  • Сообщений: 1038
  • Уважуха: +43/-47
  • Название: Афалина
  • Тип: катамаран
Re: Правила игры.
« Ответ #7 : 28 Октября, 2009, 22:40:45 »
Спасибо тебе Дима! Ты точно сформулировал, то что я никак не соберусь высказать. К твоим словам, особенно последнему предложению добавить нечего, все правильно и четко.
+1.

Евгений Антонов (боцман)

  • Неоспоримый, как приказ, Закат шепнет: "Je t'aime." Затем Пройдет и он, всему свой час.
  • Moderator
  • Сообщений: 6875
  • Уважуха: +166/-137
  • Прощайте все. Спасибо всем...
  • Название: Скаженыйкачкодзёб
  • Тип: котомаразм
  • Номер: ХА-23-К
Re: Правила игры.
« Ответ #8 : 29 Октября, 2009, 01:45:02 »
Спасибо тебе Дима! Ты точно сформулировал, то что я никак не соберусь высказать. К твоим словам, особенно последнему предложению добавить нечего, все правильно и четко.
+1.
ну слава Богу! А то без Димы совсем сложно понять - что же ты, Александр хотел сказать?  Разве поймешь сразу, что слова-" Спортсудорегистр на Украине есть.
И все спортивные суда должны иметь его свидетельство."
следует читать как
"Конечно спортрегистра нет. На Украине есть один регистр и одна Судовая книга Украины и регистрационную запись в ней может делать только служба гос. регистратора флота Украины. Просто для судов имеющих свидетельство спортивного, эта служба вносит запись немного по другому."
Всему свой срок, бессмертья нет, И этот серый небосвод
Когда-нибудь изменит цвет На голубой, и час придет,
И попрощаться в этот час, Когда б ни пробил он, поверь,
Не будет времени у нас, Мы попрощаемся теперь. ((C))

Александр Яницкий

  • Сообщений: 1038
  • Уважуха: +43/-47
  • Название: Афалина
  • Тип: катамаран
Re: Правила игры.
« Ответ #9 : 29 Октября, 2009, 11:15:09 »
Ну конечно, слава Богу!
Хоть дал тебе повод по умничать! ;D